.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترجمه مقاله معرفی زیرسیستم چندرسانه ای پروتکل اینترنتی (IMS)

ترجمه مقاله معرفی زیرسیستم چندرسانه ای پروتکل اینترنتی (IMS)

عنوان انگلیسی مقاله: Introduction to IMS
عنوان فارسی مقاله: معرفی زیرسیستم چندرسانه ای پروتکل اینترنتی (IMS).
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این سیستم ارتباطات فرد به فرد می باشد، زیرسیستم چندرسانه ای پروتکل اینترنتی (IMS) به عنوتن تنها روش استانداردسازی شده برای ارائه خدمات مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IP) می باشد که توسط یک هسته مشترک فعال شده و برای تمام انواع شبکه ها کنترل می شود. این سیستم برای کاربران سرویس های ارتباطی و جذابی را بر روی  تجهیزات چندکاره با  دسترسی همزمان ایجاد می کند.
مقدمه:
فرهنگ ارتباطی جدید در حال ظهور می باشد، که تحت تاثیر روند هایی همچون توانایی گفتگو بر مبنای اینترنت و اشتراک ویدئو می باشد. عملکرد ارتباطاتی به طور فزاینده ای در ارتباط با اشتراک تجارب زندگی روزمره- در هر جا، هر زمان و توسط هر ابزاری می باشد. در عین حال، یکی از ستون های کلیدی صنعت مخابرات توافق در زمینه ارتباطات جهانی برای سرویس هایی چون تلفن، اس ام اس و ام ام اس می باشد. درک موفق بازار در ارتباط با هر سرویس جدید نیازمند قابلیت همکاری بین اپراتورها، شبکه ها، و تجهیزات می باشد- که در عوض ، بر مبنای اطمینان از حمایت برای استانداردهای جهانی ایجاد می گردد. 
یکی از چالش های کلیدی برای اپراتورها ، ادامه ساخت و توسعه این مدل کسب و کار موفق می باشد، در حالی که از فرصت هایی که فرهنگ ارتباطی جدید به وجود می آورد استفاده می کند. 
با استفاده از IMS، اپراتورها می توانند به ادغام بهتر این دو مورد- یعنی کیفیت و قابلیت همکاری ارتباطات با پیشرفت سریع و نوآورانه اینترنت بپردازند. این موارد در IMS از طریق ایجاد ارزش منحصربه فرد صنعت مخابرات که برای کاربرد در جوامع پیشرفته در دسترس می باشد، حاصل می گردد، که در عین حال، امنیتی را برای ارائه برنامه های شناخته شده همانند تلفن و انتقال پیام بر طبق به اصول مخابراتی سودده و موفق، ایجاد می کند. 
IMS روش استانداردی را برای تحویل مصرف کننده بر مبنای IP و سرویس های شرکتی در ارتباط با خدمات خط ثابت، موبایل و کابلی ارائه می دهد- که توسط اصول پایه و کنترلی توانمند می گردد. مبنای تکامل شبکه های کنونی نسبت به موارد مجزا این می باشد که، تمام شبکه های بر مبنای IP جایی که انواعی از سرویس ها (انتقال پیام، تلفنی، غیره) و رسانه (صدا، ویدئو، تصویر، متن و غیره) مورد استفاده قرار می گیرد، در تجارب کاربر خاص ترکیب می گردد. 
برای مصرف کننده، IMS گزینه های ارتباطی را پیش رو قرار می دهد که به طور یکپارچه به ترکیب مجموعه صداها با عوامل چندرسانه ای (برای نمونه، اشتراک ویدئو به همراه گفتگو) یا غنی سازی برنامه های کاربردی اشتراک برای ارتباط صدا ( برای نمونه گفتگو در عین انجام بازی های چندنفره) می پردازد. همچنین این امکان وجود دارد تا روش های ارتباطی را در طی مراحل، در مقایسه با روش های ارتباطی امروزی کم و بیش ثابت تغییر دهیم. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
همکاری در فروش فایل میهن همکار

:: برچسب‌ها: ترجمه , مقاله , معرفی , زیرسیستم , چندرسانه ای , پروتکل , اینترنتی , (IMS) ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا
ت : چهار شنبه 28 مرداد 1394
.

ترجمه مقاله نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت

ترجمه مقاله نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت

 

عنوان انگلیسی مقاله: Human needs and utility maximization
عنوان فارسی مقاله: نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت
دسته: اقتصاد - روان شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
بخشی از مقدمه:
هدف - هدف این مقاله این ارائة جایگزین هایی برای تصور رفتار اقتصادی انسان و ترکیب این تصورات جایگزین بر اساس نیازهای انگیزشی برای بیشینه سازی مطلوبیت است .
طرح / روش / رویکرد – متغیرهای روانی بطور تجربی استنباط شده نوع شخصیت فرد را از لحاظ جهت گیری نوع دوستانه یا غیر نوع دوستانه تعریف می کند. این متغیرها در تابع مطلوبیت فرد گنجانیده شده ، و تجزیه و تحلیلی از بیشینه سازی مطلوبیت بر اساس نیازهای انسانی ایجاد می شود.
یافته ها – ویژگی های رفتاری و انگیزشی افراد نسبتا ثابت هستند و تابعی از صفات شخصیتی اصلی افراد هستند. برای این ویژگی ها حمایت تجربی ارائه شده است ، در صورتی که در تعامل بین افراد حضور یابند، در تابع مطلوبیت و تحلیلی فرد گنجانیده می شوند.
اصالت / ارزش - این مقاله نه تنها برای تجزیه و تحلیل رفتار خودخواهانه و نوع دوستانه به فراتر از تصورِ رفتار انسان اقتصادی می رود بلکه مطلوبیت عملکرد اهدا کنندگان و دریافت کنندگان بالقوه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
کلمات کلیدی : 
نوع دوستی ، تئوری مطلوبیت ، طبیعت انسانی ، تئوری اقتصادی ، تعامل اجتماعی
نوع مقاله: مقاله مفهومی
تحقیقاتی که در سال های اخیر پدید آمده مربوط به پیامدهای وابستگی متقابل مطلوبیت  رفتاری به منظور فراهم کردن جایگزینی برای مدل های اقتصادی مبتنی بر تصور انسان اقتصادی بوده است. انسان اقتصادی کسی است که دارای خواسته های سیری ناپذیر می باشد و کسی است که در دستیابی به کالاهای بیشتر یا پاداشهای پولی جمع شده در انحصار وی تلاش به جلب حداکثر رضایت با حداقل فداکاری و تلاش دارد. وی باید برای بیشینه ساز منطقی و عینی بودن، بین مطلوبیت هایی که  از پاداشهای پولی در برابر عدم مطلوبیت های  که در تعقیب آنها تجربه کرده، تعادل ایجاد نماید. رضایت انسان اقتصادی مستقل از درآمد یا رضایت هر کس دیگری است ، و در واقع ، روابط وی با دیگران تعریف نشده است. قصد انسان اقتصادی رابطه انسان با مردم یا با کالاهای آنها ارتباطی ندارد ، تنها با کالاهای آنها ارتباط دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
همکاری در فروش فایل میهن همکار

:: برچسب‌ها: ترجمه , مقاله , نیازهای , بشر , بیشینه , سازی , مطلوبیت ,
:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا
ت : چهار شنبه 28 مرداد 1394
.

ترجمه مقاله موتور جستجوی با برنامه منبع باز و رایگان

ترجمه مقاله موتور جستجوی با برنامه منبع باز و رایگان

عنوان انگلیسی مقاله: Nutch- Free and Open Source search engine
عنوان فارسی مقاله: موتور جستجوی با برنامه منبع باز و رایگان
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پروژه Nutch، تلاشی برای ایجاد موتورهای جستجوی منبع باز و رایگان می باشد. این پروژه از Lucene به منظور جستجو و ابزار شاخص استفاده می کند. فتچر (روبات) از ابتدا برای این پروژه نوشته شد. پروژه Nutch
دارای معماری مدولار سطح بالایی می باشد  که به طراحان این امکان را می دهد تا پلاگین هایی را برای فعالیت ها  همانند تحلیل نوع رسانه، بازیابی اطلاعات، جستجو و خوشه بندی، ایجاد کنند.
داگ کاتینگ به عنوان یکی از توسعه دهندگان پیشگام در پروژه  Nutch می باشد.
Lucene چیست؟
Lucene به عنوان یکی از نرم افزارهای منبع باز و شاخص رابط برنامه کاربردی (رابط برنامه کاربردی)  می باشد که توسط موسسه آپاچی انتشار یافته است. Lucene به صورت جاوا نوشته شده و تحت لیسانس نرم افزاری موسسه آپاچی انتشار یافته است.
Lucene به عنوان هسته مرکزی موتور جستجو می باشد. به این ترتیب آن شامل مواردی همانند شبکه های عنکبوتی و برنامه های تجزیه کننده در ارتباط با فرمت های اسناد نمی باشد. در عوض چنین مواردی می بایست توسط افرادی اضافه گردد که از Lucene استفاده می کنند.
Lucene در ارتباط با منابع اطلاعاتی، فرمت خاص، و یا زبان خاصی نمی باشد و شما می توانید آن را به متن تبدیل کنید. این بدین معنی می باشد که شما می توانید از Lucene برای ایجاد شاخص و جستجوی اطلاعات ذخیره شده در فایل، صفحات وب بر روی سرورهای شبکه از راه دور و اسناد ذخیره شده در فایل های سیستمی محلی، فایل های متنی ساده، اسناد مایکروسافت، فایل های PDF یا HTML یا فرمت های دیگر، که شما می توانید اطلاعات متنی را از آن دریافت کنید، استفاده کنید.
Lucene در فرایند جریان انتقال به زبان های برنامه نویسی دیگر به غیر از جاوا قرار می گیرد.
1.3 پروانه کسب (لیسانس) چیست ؟
Lucene و Nutch  به عنوان پروژه آپاچی بوده و تحت لیسانس آپاچی قرلر دارند.
2 طراحی Nutch
2.1 اجزای اصلی Nutch
موتور جستجوی Nutch شامل سه بخش می باشد:
1- کرالر، که به اکتشاف و بازیابی صفحات وب می پردازد.
2- WebDB، پایگاه اطلاعاتی به ذخیره URL پرداخته و محتوای صفحات را جمع آوری می کند.
3- برنامه لکسندر، که صفحات را از هم جدا کرده و بر اساس آن ها شاخص های بر مبنای کیبورد را می سازد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

همکاری در فروش فایل میهن همکار

:: برچسب‌ها: ترجمه , مقاله , موتور , جستجوی , با , برنامه , منبع , باز , و , رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا
ت : دو شنبه 19 مرداد 1394
.

ترجمه مقاله سرویس وب مربوط به اطلاعات ترافیک جاده‌ای

ترجمه مقاله سرویس وب مربوط به اطلاعات ترافیک جاده‌ای

عنوان انگلیسی مقاله: Semantic web service discovery system for road traffic information services
عنوان فارسی مقاله: سیستم کشف سرویس وب معنایی برای سرویس‌های اطلاعات ترافیک جاده‌ای
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم به تشریح یک پلت فرم چند عامله برای سیستم اطلاعات مسافر پردازیم که در این سیستم، به مسافرین اجازه داده شده تا سرویس وب مربوط به اطلاعات ترافیک جاده‌ای (WSs)  که با نیاز مندی آن‌ها بهترین مطابقت را دارد پیدا کنند. پس از مطالعه‌ی پروپوزال های موجودی که به کشف Ws معنایی پرداخته بودند، یک الگوریتم تطابق ترکیبی را پیاده سازی کردیم که به صورت کامل آنرا تشریح خواهیم نمود. پروفایل‌های Ws معنایی به صورت خودکار به عنوان OWL-S ها شناخته شده و همچنین درخواست مسافر در آن به صورت یک پروفایل OWL نشان داده می‌شود. این الگوریتم، مقیاس‌ها و وزن های مختلفی را به هر پارامتر پروفایل WS تخصیص داده شده که این تخصیص بر اساس سطح ارتباط، نوع و ماهیت آن‌ها صورت می‌گیرد. برای انجام این کار، الگوریتم پائولوچی  را توسعه داده‌ایم و از آن در سناریوی خود استفاده نموده‌ایم. همچنین مقیاس های معنایی جدیدی، مخصوصاٌ استفاده از رابطه‌ی هم نیا، برای بهبود فراخوانی‌ها بکار گرفته شده که به سرویس‌های مربوطه اجازه داده تا به وسیله‌ی کاربرانی که هنوز بازیابین شده‌اند کشف شوند. اگرچه ما روابط مفهوم تشابه را افزایش داده‌ایم و زمان اجرا را با استفاده از مرحله‌ی فیلتر پیش پردازش (که به کاهش مجموعه‌ی به احتمال مفید WS می‌پردازد) بهبود داده‌ایم. این امر باعث بهبود الگوریتم تطابق معنایی گردیده است.
واژگان کلیدی:
سرویس‌های وب معنایی، تطابق گذاری، بازیابی اطلاعات، سیستم های اطلاعات ترافیک جاده‌ای، کشف دانش

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
همکاری در فروش فایل میهن همکار

:: برچسب‌ها: ترجمه , مقاله , سرویس , وب , مربوط , به , اطلاعات , ترافیک , جاده‌ای ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

تبلیغات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی